Medlem
· Västernorrland
· 12 018 inlägg
Är det svarta mögel menar du eller far du bara efter fuktrosorna så att säga?
Medlem
· Västernorrland
· 12 018 inlägg
Nej de är nog inget att bry sig i. Behöver ju inte ha kommit från plattan heller? Om nån spillt och det letat sig ner under mattan menar jag. Skulle det vara fukt underifrån och tätt uppåt så tror jag nästan det hade möglat.
Centano skrev:
Ja, jag har tänkt ta bort plastmattan och lägga på platonmatta. Sen trägolv eller parkett, kanske?
Det är ett boningshus.
Tänkte på om det här var ovanligt mycket fukt eller normalt under omständigheterna och något som löser sig av sig självt med platonmatta och annat golv? Här är lite större del av golvet.
Spacklet är alldeles mjukt och känns fuktigt på en del ställen. Rummet har inte använts på länge, borde det inte ha torkat om det berodde på spill?S Stefan1972 skrev:
Klicka här för att svara



