Har sett att vi börjat få något typ av ludder på ena väggen i garaget. Vad kan detta vara?
Började synas nu på vintern när vi började ställa in bilen i garaget. Så jag antar det har något o göra med att det blir fuktigare i garaget?
Gipsväggar, träpanel utsidan
Började synas nu på vintern när vi började ställa in bilen i garaget. Så jag antar det har något o göra med att det blir fuktigare i garaget?
Gipsväggar, träpanel utsidan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Tog och la i både ättika och vatten, verkar inte lösas upp. Blev som klumpar när jag tog bort från väggen.
Någon typ av påväxt då? Hur åtgärdar man detta?
Märkte som sagt detta när vi började parkera bilen i garaget nu på vintern. Kanske förbättra ventilationen i garaget? Nu har vi bara en luftventil på "baksidan" av garaget, vet inte hur tät carporten är men kanske skulle vara bra med en lufventil på den sidan också.
Någon typ av påväxt då? Hur åtgärdar man detta?
Märkte som sagt detta när vi började parkera bilen i garaget nu på vintern. Kanske förbättra ventilationen i garaget? Nu har vi bara en luftventil på "baksidan" av garaget, vet inte hur tät carporten är men kanske skulle vara bra med en lufventil på den sidan också.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara