Jag har 6 bar på ingående vatten och jag skulle vilja sänka det. Det sitter en anordning som jag tror kan vara en tryckreducerare. Se bild.Vet någon om det stämmer? Har försökt att skruva lite på nederdelen genom att sticka in en skruvmejsel i hålet på tappen och vrida men den sitter ganska hårt. Men då jag inte är säker på vad det är så vill jag inte ta i.
Klicka här för att svara
