Är väldigt svag för utseendet på detta badrum. Förstår att smaken är som baken men jag tycker i alla fall att det är riktigt snyggt!

Frågan är dock om det bara är just snyggt? Eller finns det liknande träskivor, som är lämpliga för badrum?

• Modernt badrum med träskiva, stenhandfat, handdukar och dekorativa föremål.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
J Jocke Pson skrev:
Är väldigt svag för utseendet på detta badrum. Förstår att smaken är som baken men jag tycker i alla fall att det är riktigt snyggt!

Frågan är dock om det bara är just snyggt? Eller finns det liknande träskivor, som är lämpliga för badrum?
Det kanske är laminat eller tom kakel som ser ut som trä? Annars går det bra med ädelträ som oljas in för att stå emot vatten i ett badrum.

AXS
Den där bilden är högst troligt gjord i en dator.

Men det funkar i verkliga livet. Gäller ju såklart att inte ställa några grejer på trä och torka av om du spiller.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
S
O jag som har två av fyra väggar i badrummet av pärlspont som är målad... Dessutom kommod som är byggd av en gammal träbyrå. Kan man inte ha trä och badrum?! Kommer väggarna ramla ner?!
(jo det går bra med trä i badrum, men får försöka att inte blöta ner alltför mycket.)

• Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
wildeside
Jag har 4 väggar o tak med panel i bastun och där är det ofta fuktigare/blötare än i ett badrum och det fungerar

Trä funkar men har man ungar så är de där fristående handfatet inte så bra... funkar på hotell där någon städar varje dag men hemma tenderar det att bli lite... igengrott är kanske det bästa ordet.....

• Gilla
Hep och 2 till
  • Laddar…
J Jocke Pson skrev:

Ser svårt ut att hålla rent runt underdelen av handfatet.. Inget för mig.. Det är betydligt enklare att hålla ett vanligt handfat rent och snyggt.

• Gilla
Kurtivan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.