Är väldigt svag för utseendet på detta badrum. Förstår att smaken är som baken men jag tycker i alla fall att det är riktigt snyggt!
Frågan är dock om det bara är just snyggt? Eller finns det liknande träskivor, som är lämpliga för badrum?
Frågan är dock om det bara är just snyggt? Eller finns det liknande träskivor, som är lämpliga för badrum?
Det kanske är laminat eller tom kakel som ser ut som trä? Annars går det bra med ädelträ som oljas in för att stå emot vatten i ett badrum.J Jocke Pson skrev:
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 471 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 471 inlägg
O jag som har två av fyra väggar i badrummet av pärlspont som är målad... Dessutom kommod som är byggd av en gammal träbyrå. Kan man inte ha trä och badrum?! Kommer väggarna ramla ner?!
(jo det går bra med trä i badrum, men får försöka att inte blöta ner alltför mycket.)
(jo det går bra med trä i badrum, men får försöka att inte blöta ner alltför mycket.)
Ser svårt ut att hålla rent runt underdelen av handfatet.. Inget för mig.. Det är betydligt enklare att hålla ett vanligt handfat rent och snyggt.J Jocke Pson skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Kan detta vara asbest i denna hissdörr är bara nyfiken
Isolering -
Vad är detta för ventil? Står bara NAF
Värme allmänt -
Är detta en bärande pelare vid trappen?
Byggmaterial & Byggteknik -
Detta kan väl inte vara bärande vägg?
Byggmaterial & Byggteknik -
Går det att säga om detta är en bärande vägg utifrån ritningen?
Byggmaterial & Byggteknik