Hej!
Jag hade en målare här för ett tag sedan som hjälpte till att täcka igen några hål. Han sa att det bara var o spackla o måla om jag själv skulle göra det. Så det lätt ju lätt!
Men! När jag spacklar o sen målar blir ytan slät och inte lite skrovlig som resten av väggen (alla väggar är i betong om det har någon betydelse). Läste på forumet att man kan blanda i strukturmedel i färgen, är det någon här med tränat öga som kan avgöra om medlet kommer få väggen att se ut som den gör på min bild?
Tack på förhand!
Jag hade en målare här för ett tag sedan som hjälpte till att täcka igen några hål. Han sa att det bara var o spackla o måla om jag själv skulle göra det. Så det lätt ju lätt!
Men! När jag spacklar o sen målar blir ytan slät och inte lite skrovlig som resten av väggen (alla väggar är i betong om det har någon betydelse). Läste på forumet att man kan blanda i strukturmedel i färgen, är det någon här med tränat öga som kan avgöra om medlet kommer få väggen att se ut som den gör på min bild?
Tack på förhand!
Klicka här för att svara
