Hej!

Jag hade en målare här för ett tag sedan som hjälpte till att täcka igen några hål. Han sa att det bara var o spackla o måla om jag själv skulle göra det. Så det lätt ju lätt!

Men! När jag spacklar o sen målar blir ytan slät och inte lite skrovlig som resten av väggen (alla väggar är i betong om det har någon betydelse). Läste på forumet att man kan blanda i strukturmedel i färgen, är det någon här med tränat öga som kan avgöra om medlet kommer få väggen att se ut som den gör på min bild?
Tack på förhand!
 
  • Närbild på en betongvägg med en skrovlig och ojämn yta i grå nyans.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
Har du haft en långhårig roller när du har målat?
Det blir mer struktur med en sån än med en korthårig eller med pensel.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Har du haft en långhårig roller när du har målat?
Det blir mer struktur med en sån än med en korthårig eller med pensel.
Jag har bara provat med en liten pensel, kanske ska prova med en långhårig roller då innan jag ger mig på något strukturmedel.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.