5 246 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Är det någon som bor nära termoventiler här?
Undrar om någon som bor eller passerar Termoventiler ev. skulle ha lust att svänga inom och köpa en termstatpatron till en laddomat21?
Dom har hutlösa frakt/exp. kostnader, ungefär samma kostnad som patronen kostar....
I övrigt mycket bra service där ska sägas..åker väl på att unionventilerna börjar läcka när jag byter patronen ändå, förvisso brukar dom skicka nya gratis
.
Skicka ett PM om någon har lust att göra mig en tjänst.
/danso
Dom har hutlösa frakt/exp. kostnader, ungefär samma kostnad som patronen kostar....
I övrigt mycket bra service där ska sägas..åker väl på att unionventilerna börjar läcka när jag byter patronen ändå, förvisso brukar dom skicka nya gratis
Skicka ett PM om någon har lust att göra mig en tjänst.
/danso
Var håller de hus?
De enda jag vet som jag har nära till är Strömsnäspannan, där de gör ackumulatortankar.
De enda jag vet som jag har nära till är Strömsnäspannan, där de gör ackumulatortankar.
Jo, med viss tvekan. Har precis haft dom till att specialbeställa en udda termostatpatron till dragregulatorn ifrån ESBE. Tyvärr visste jag då inte att jag "behövde" en till laddomaten. Vägrar ha att göra med dom lokala rörkrökrarklantarslen här, har dock hittat ett företag nu några mil bort som verkligen kan Ved/Sol anläggningar. Kan höra med dom då dom har en anställd som bor någon km ifrån mig bara.Matss skrev:
/danso
Ska du ändå förbi Ljungby får du komma inom på "en kopp kaffi"!
Men att beställa en termostat till Laddomat 21 från är väl inga problem?danso skrev:Jo, med viss tvekan. Har precis haft dom till att specialbeställa en udda termostatpatron till dragregulatorn ifrån ESBE. Tyvärr visste jag då inte att jag "behövde" en till laddomaten. Vägrar ha att göra med dom lokala rörkrökrarklantarslen här, har dock hittat ett företag nu några mil bort som verkligen kan Ved/Sol anläggningar. Kan höra med dom då dom har en anställd som bor någon km ifrån mig bara.
/danso
En sånhär borde väl fungera?
Laddomat 1467 term-patron 83gr by: Termoventiler AB - DinVVSbutik i
Klicka här för att svara