Hej,

Jag och min sambo ska sätta nytt räcke på vår altan ochär väldigt nyfikna på smidesstaketet Torö från Jabo. Problemet är dock att varken återförsäljarna i närheten av oss, Stockholm, eller Jabo själva har staketet som visningsexemplar. Vi är inte supersugna på att beställa hem 20 meter staket utan att ha sett hur det ser ut i verkligheten...

Så jag chansar helt enkelt och kollar om någon här i forumet råkar ha ett sådant staket hemma på tomten i närheten av Stockholm, alt lite bra bilder?????

Hälsningar E

Enkel illustration av smidesstaketet "Torö" med vertikala linjer och övre samt nedre horisontella stänger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hej och välkommen till forumet!

Om ingen dyker upp här som har staketet hemma så kanske du kan beställa bara en enda sektion och testa med först?

Jo vi har funderat på det men eftersom det är viss leveranstid samt fraktkostnad vill vi helst undvika det. I nuläget lutar det dock åt att det är så vi får göra.

Jag ramlade faktiskt på en bild där ett väldigt likt staket sitter runt en trädgård. Det kanske är högre än det ni funderar på ...

Svart metallstaket med vertikala spjälor runt en trädgård framför modern vit husfasad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tackar, ser ju verkligen likt ut. Vet du var bilden kommer ifrån?

Ja, det ligger i Habo Ljung, mellan Lomma och Bjärred. Det är min bild.

• Gilla
Villa Tunnbrödet
  • Laddar…
Gör en chansning och frågar om det blev något staket? Har nämligen kollat på torö också och undrar hur det i så fall blev...

Frida84 Frida84 skrev:
Gör en chansning och frågar om det blev något staket? Har nämligen kollat på torö också och undrar hur det i så fall blev...
Hej, nä, vi byggde eget av bruna trallreglar och armeringsjärn.

M
Finns det någon som har Jabo Torö och kan dela bild på det

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.