646 läst ·
3 svar
646 läst
3 svar
Är det möjligt med dimmer?
Tjenare,
Ville bara dubbelkolla med någon som har stenkoll, visst kan jag inte sätta in en dimmer (plejd) i denna då det saknas nolla?
Huset är från 68a och på övervåningen är det en regnbåge av färger i väggarna. Vilket skapar en viss osäkerhet.
Tanken är såklart att dra om allt när tid finnes
Tacksam för svar
Ville bara dubbelkolla med någon som har stenkoll, visst kan jag inte sätta in en dimmer (plejd) i denna då det saknas nolla?
Huset är från 68a och på övervåningen är det en regnbåge av färger i väggarna. Vilket skapar en viss osäkerhet.
Tanken är såklart att dra om allt när tid finnes
Tacksam för svar
Du behöver dra fram en Nolla.J Jotre skrev:Tjenare,
Ville bara dubbelkolla med någon som har stenkoll, visst kan jag inte sätta in en dimmer (plejd) i denna då det saknas nolla?
Huset är från 68a och på övervåningen är det en regnbåge av färger i väggarna. Vilket skapar en viss osäkerhet.
Tanken är såklart att dra om allt när tid finnes
Tacksam för svar![]()
Eftersom TS var försåtlig och startade två trådar med exakt samma fråga så kan ni överlista vederbörande genom att svara i den andra tråden: https://www.byggahus.se/forum/threads/aer-det-moejligt-med-dim.430771/
Klicka här för att svara