Tjenare,

Ville bara dubbelkolla med någon som har stenkoll, visst kan jag inte sätta in en dimmer (plejd) i denna då det saknas nolla?
Huset är från 68a och på övervåningen är det en regnbåge av färger i väggarna. Vilket skapar en viss osäkerhet.

Tanken är såklart att dra om allt när tid finnes
Tacksam för svar:)
 
Åsa Lund
Bild saknas?
 
J Jotre skrev:
Tjenare,

Ville bara dubbelkolla med någon som har stenkoll, visst kan jag inte sätta in en dimmer (plejd) i denna då det saknas nolla?
Huset är från 68a och på övervåningen är det en regnbåge av färger i väggarna. Vilket skapar en viss osäkerhet.

Tanken är såklart att dra om allt när tid finnes
Tacksam för svar:)
Du behöver dra fram en Nolla.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.