Har letat efter lampor till vårt vardagsrum men lyckas inte hitta vad jag söker när jag kollar på vanliga vägglampor. Ska ha 6 vägglampor av enkel design (inte spottar eller sådana där "rör" som är vanliga nu) som lyser antingen uppåt eller både uppåt och nedåt.
Men jag hittar ganska många olika alternativ när jag kollar på utomhusbelysning. Funkar det att sätta det inomhus eller kommer det bli som på Solsidan i söndags när Alex köpte en tjejtröja?
Men jag hittar ganska många olika alternativ när jag kollar på utomhusbelysning. Funkar det att sätta det inomhus eller kommer det bli som på Solsidan i söndags när Alex köpte en tjejtröja?
Tänk bara på att armaturer i metall för utomhusbruk ska skyddsjordas eftersom de sällan är dubbelisolerade
(klass II materiel).
(klass II materiel).
Redigerat:
Håller med dig. Jag gillar det som är modernt nu men avskyr när jag ser det som jag gillar hos andra. Då gillar jag det lite mindre så det har varit lite trixigt att få till saker så som jag gillar men som inte ser ut precis som hos grannen.Maveric77 skrev:
Klicka här för att svara