Hej. Det är i tvättstugan från 70-talet. Där fanns och dusch. Men den gör alltså samma jobb som plast? Kan inte se någon fukt någonstans där jag skärt upp lite.
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 196 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 196 inlägg
Tycker det ser ut som genomtrampningsskydd .Z zana kader skrev:
https://www.byggmax.se/kondensväv-bison-p6303013?gclid=EAIaIQobChMIp-D9-5Dm6wIVcSB7Ch3UmQaNEAQYAyABEgJLxfD_BwE
Räknas inte som diffusionstät dock .
Har detta i mitt mellanbjälklag , 1,5 pl hus.
Kan inte det vara den här varianten?
https://www.byggmax.se/säkerhetsväv...xf-lqlm_EmR5CEMxfbTRkYaAmkhEALw_wcB#267=33208
https://www.byggmax.se/säkerhetsväv...xf-lqlm_EmR5CEMxfbTRkYaAmkhEALw_wcB#267=33208
Klicka här för att svara
