Är verkligen denna FTX-ventilation med rotationsvärmeväxlare verkligen rättkopplad? I mina ögon ser det ut som friskluften sugs in, skickas genom värmeväxlaren och sedan går ut i skorstenen istället för att spridas till boutrymmena.
Vad säger ni?
/ Nicke
Vad säger ni?
/ Nicke
Friskluftskanalen och Frånluftskanalen ser rätt ut (sidan med två anslutningar).
Men helt rätt som du säger så har man förväxlat Avluft och Tilluft (sidan med 4'a anslutningar).
Så just nu kör man bara återluft i huset, frånluften som sugs i huset blåser man in som tilluft igen.
Flexit brukar ha små klisterlappar som sitter vid dom olika stosarna.
Men helt rätt som du säger så har man förväxlat Avluft och Tilluft (sidan med 4'a anslutningar).
Så just nu kör man bara återluft i huset, frånluften som sugs i huset blåser man in som tilluft igen.
Flexit brukar ha små klisterlappar som sitter vid dom olika stosarna.
Klicka här för att svara



