H Hermanssonska #1 Medlem · 1 inlägg 22 feb 2021 19:57 Hermanssonska Medlem 1 inlägg 22 feb 2021 19:57 #1 Skall golvbrunnen inte vara centrerad? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #golvbrunn #montera
D Danne213 #2 Medlem · stockholm · 560 inlägg 22 feb 2021 20:13 Danne213 Medlem stockholm 560 inlägg 22 feb 2021 20:13 #2 Man kan skjuta lite på klinkerramen för att få bättre passning mot klinkersen. Får du upp vattenlåset är det okej
Man kan skjuta lite på klinkerramen för att få bättre passning mot klinkersen. Får du upp vattenlåset är det okej
T tank77 #3 Allvetare · Skåne · 6 162 inlägg 22 feb 2021 20:26 tank77 Allvetare Skåne 6 162 inlägg 22 feb 2021 20:26 #3 H Hermanssonska skrev: Skall golvbrunnen inte vara centrerad? Varför det? Som sagt, bara man får upp vattenlåset så kvittar det hur klinkerramen ligger!
H Hermanssonska skrev: Skall golvbrunnen inte vara centrerad? Varför det? Som sagt, bara man får upp vattenlåset så kvittar det hur klinkerramen ligger!
Lennart GBG #4 Medlem · 3 inlägg 7 aug 2023 16:16 Lennart GBG Medlem 3 inlägg 7 aug 2023 16:16 #4 H Hermanssonska skrev: Skall golvbrunnen inte vara centrerad? Vad är det för märke, har du info om brunnen
H Hermanssonska skrev: Skall golvbrunnen inte vara centrerad? Vad är det för märke, har du info om brunnen