Hej jag har nyligen flyttat in i ett hus och ärvt lite färg. En del färg håller dig länge men den här har nog gjort sitt? Eller går den att använda?
Den har stått i kalförråd minst en- kanske fler- vintrar.
Hehe, är det färg där nere? Ta fram skärbrännaren å sätt lite fart så ska du se att formen börjar återgå till det normala. Sen gäller det att måla snabbt