Har ingen erfarenhet av just den modellen, men generellt fungerar det att använda en babywatch så som du föreslår. Men de där grejorna är inte byggda för att vara påslagna dygnet runt. Det fungerar ett tag - enligt min erfarenhet ett år eller så, men sen går de sönder. Och då blir det kanske dyrt i längden. Om det bara är vissa delar av dygnet du behöver övervaka garaget kan du ju sätta garagenheten på en billig timer från Clas Ohlson, så bör du förlänga livslängden avsevärt. Föräldra/sovrumsenheten tror jag inte går att sätta på timer, åtminstone inte på de modeller jag testat, så där får du nog i så fall ta dig omaket att slå den på/av manuellt.