1 141 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Äpplen och päron ...
...ska man inte blanda sägs det. Men äpplen och äpplen borde gå bra? Jag får inte kontakt med min iPad2 (ej 3G) genom phånen. Det är familjens andra padda, frugan har en sedan några veckor. Lekte lite med hennes för att kolla funktionen med phånen som modem och lyckades få kontakt via blåtand.
När jag skulle göra samma med min valde jag "glöm den här enheten" eftersom jag något förvirrad trodde det var frugans. Nu hittar inte paddan och phånen varandra, trots att jag bytt namn på min padda. Hur kan jag lösa det här?
När jag skulle göra samma med min valde jag "glöm den här enheten" eftersom jag något förvirrad trodde det var frugans. Nu hittar inte paddan och phånen varandra, trots att jag bytt namn på min padda. Hur kan jag lösa det här?
Det verkar som att namnbyte och en natts vila gjorde susen. De har hittat varandra även om de i det längsta förnekade samhörighet, trots att de var centimetrar från varandra. Nåja, nu gäller det bara att klura ut vilken nytta jag har av det här, förutom att phånen agerar modem när paddan lämnar hemnätet 
Klicka här för att svara
