...ska man inte blanda sägs det. Men äpplen och äpplen borde gå bra? Jag får inte kontakt med min iPad2 (ej 3G) genom phånen. Det är familjens andra padda, frugan har en sedan några veckor. Lekte lite med hennes för att kolla funktionen med phånen som modem och lyckades få kontakt via blåtand.
När jag skulle göra samma med min valde jag "glöm den här enheten" eftersom jag något förvirrad trodde det var frugans. Nu hittar inte paddan och phånen varandra, trots att jag bytt namn på min padda. Hur kan jag lösa det här?

Med risk för att jag missförstått; det var inte så att du valde "göm den här enheten" och nu måste välja något i stil med "visa den här enheten"?

Skickat från en Trocadero

Kör du iPhone 4 eller senare kan du köra med internetdelning via wlan istället för blåtand.

Det verkar som att namnbyte och en natts vila gjorde susen. De har hittat varandra även om de i det längsta förnekade samhörighet, trots att de var centimetrar från varandra. Nåja, nu gäller det bara att klura ut vilken nytta jag har av det här, förutom att phånen agerar modem när paddan lämnar hemnätet :-)

eran skrev:
Kör du iPhone 4 eller senare kan du köra med internetdelning via wlan istället för blåtand.
Vilket drar minst energi att använda, wlan eller blåtand?
Är blåtand lika stabilt som wlan? Har aldrig tänkt på att använda blåtand före wlan nämligen...

/Ennepop

Kjell_G skrev:
De har hittat varandra även om de i det längsta förnekade samhörighet, trots att de var centimetrar från varandra.
När det gäller radio så är det inte alltid så att närmare är bättre.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.