Har laddat ner Byggahusappen men den funkar inte på min telefon som är en Iphone 4. Man klickar på den så blir det svart och så går telefonen tillbaks till utgångsläget. Går ej att öppna.
Tack för felrapporten. Tydligen fungerar den nya appen inte i iOS version 7 som iPhone 4 användarna (13 % av våra iOS användarna) använder. Vi försöker åtgärda problemet så fort som möjligt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.