Hej! en knepig fråga? en byggfirma har satt upp ett hus till mig och jag sagt att alla buskar och äppelträd skall vara kvar när jag kommer och ser så står det ett nytt hus som på en flygplats.Vem har gjort fel.?
 
Ja helt klart har byggarna gjort fel. Har du det skriftligt att du har meddelat att växterna ska vara kvar? Alltid lättare att kräva ersättning då.
 
Tack skall du ha.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.