Skulle byta en strömbytare i ett hus ifrån 65 till en Schneider Exxact brytare. Apparatdosan saknade skruvhål och den gamla strömbrytaren satt typ fast med hjälp av gammal tapet och målarfärg (ett antal lager).
Är det ett sånt här klokit man ska använda för att fästa strömbrytaren i detta fall eller hur borde man göra?