Jag håller på att fundera på planlösning på utbygge hemma. Har börjat rita i autocad men ska nu på semester och skulle vilja fortsätta kolla idéer på mobilen.

Jag såg att det finns en massa program på AppStore. Är det någon som har erfarenhet av dom som kan rekommendera något?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.