634 läst ·
10 svar
634 läst
10 svar
APL.
Nä det är ju klart men jag själv måste fixa praktik så bättre om man kan få rekommendationer till företag som man vet är bra än att jag ska leta i blindoE elmont skrev:
Det är ju bra om du själv kan ta kontakt med
Ett företag och presentera dig och berätta om dig. Det visar på ett intresse från din sida.
Har du någon kompis som är elektriker så snacka med denne om hans företag kan ta emot en praktikant
Annars har väl skolan möjlighet att hjälpa dig.
Ett företag och presentera dig och berätta om dig. Det visar på ett intresse från din sida.
Har du någon kompis som är elektriker så snacka med denne om hans företag kan ta emot en praktikant
Annars har väl skolan möjlighet att hjälpa dig.
Såklart jag själv kommer ta kontakt med dem själv, men ville bara höra åsitker av vad folk tycker om firmorna. Är där en firma jag borde hålla mig borta från? Någon som hört att rn annan firma är jätte bra? Typ. Så inte att jag vill folk ska kolla åt migU Uffe A skrev:
Sen handlar det också om vilken inriktning du har valt, installation eller industri.
Det finns ju en hel del stora företag här omkring
Tex APQ EL, Assemblin, Emil Lundgren och Bravida.
Kanske blir det lite jobb att leta eftersom många gymnasieelever är ute på praktik nu.
Men ligg i.
Det finns ju en hel del stora företag här omkring
Tex APQ EL, Assemblin, Emil Lundgren och Bravida.
Kanske blir det lite jobb att leta eftersom många gymnasieelever är ute på praktik nu.
Men ligg i.
Snacka med din lärare, han vet nog vilka firmor som är braH hunterformadness skrev:
De stora firmorna är sjyssta, vad gäller de mindre så finns där många som också är seriösa
Läser "el inom installation"U Uffe A skrev:
Klicka här för att svara