Hej!
Jag verkar göra något fel när jag har provat att måla mina köksluckor själv. Jag målar med Anza Elite Extra Fin roller för snickerier och möbler. Har slipat, grundat, slipat fin, täckfärg lager 1, slippat fint och täckfärg lager 2. Så får jag den resultat som syns i bilden. Ses inte på långt håll men på nära håll syns det tydligt.
Vad gör jag fel? Använder jag för lite färg? För mkt färg? Rullar jag över för mkt? Har även provat med skumroller men får för mkt luftbubblor med den.
Har provat nu med en 3e lager och försökte ha mera färg så den skulle flytta ut men även nu efter 30 minuter ser jag att apelsinskal ytsn är kvar. Panik eller acceptera resultat?
Färgen jag använder är Klint Snickeri färg.