Hej alla duktiga renoverare!Hittade detta forum efter att jag kört fast!
Bor i ett hus som är byggt 1960 och har tegelfasad!Det är ett så kallat blockhus "hultfreds"tror jag det heter!och nu har jag rivit ett sovrum och ska till att sätta osb!Men då kom frågan om jag skall sätta plast innan osb på ytterväggen "på innsidan"och även i taket!på väggen satt asvaboard innan och i taket satt det uppspänd väv som var målad!/mvh micke
Bor i ett hus som är byggt 1960 och har tegelfasad!Det är ett så kallat blockhus "hultfreds"tror jag det heter!och nu har jag rivit ett sovrum och ska till att sätta osb!Men då kom frågan om jag skall sätta plast innan osb på ytterväggen "på innsidan"och även i taket!på väggen satt asvaboard innan och i taket satt det uppspänd väv som var målad!/mvh micke
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Plast i hela huset eller ingen plast alls.
Klicka här för att svara