Har planer på att göra en stig/ridslinga runt gården.
Det går åt en del dräneringmassor till detta så jag fundera om man skulle kunna ta större och mindre natursten till detta? Lantbrukarna här runtom har högar med sten som de har fått upp från åkrarna.
Skulle man kunna använda detta och sen lägga ett lager finare fraktion över?
Eller måste man just ha krossad sten?