4 820 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Använda gammalt golvspån eller inte?
Vårt hus har haft en oinredd övervåning sedan huset byggdes 1989. Det har varit full isolering i mellanbjälklaget och golvspån över. Dvs, detta golvspån har legat i ett oreglerat klimat i nästan 15 år nu.
Frågan är om det går att återanvända detta eller om man bör köpa nytt nu när övervåningen skall inredas?
Frågan är om det går att återanvända detta eller om man bör köpa nytt nu när övervåningen skall inredas?
Klicka här för att svara