L Lilllen #16 Medlem · Stockholm · 1 628 inlägg 30 jul 2021 17:39 Lilllen Medlem Stockholm 1 628 inlägg 30 jul 2021 17:39 #16 Huggabuggaa skrev: gör det ändå, där är ju självdrag och självdrag funkar ju bäst vintertid och tyvärr sämst sommartid Jo, därför stänger jag mina ventiler som går in till skorstenskanalerna på vintern, för att slippa den fukten i skorstenen.
Huggabuggaa skrev: gör det ändå, där är ju självdrag och självdrag funkar ju bäst vintertid och tyvärr sämst sommartid Jo, därför stänger jag mina ventiler som går in till skorstenskanalerna på vintern, för att slippa den fukten i skorstenen.
Huggabuggaa #17 Medlem · 406 inlägg 30 jul 2021 19:39 Huggabuggaa Medlem 406 inlägg 30 jul 2021 19:39 #17 L Lilllen skrev: Jo, därför stänger jag mina ventiler som går in till skorstenskanalerna på vintern, för att slippa den fukten i skorstenen. stänger du in fukten då istället ?
L Lilllen skrev: Jo, därför stänger jag mina ventiler som går in till skorstenskanalerna på vintern, för att slippa den fukten i skorstenen. stänger du in fukten då istället ?