I somras växte jordrevan till sig ordentligt i gräsmattan i torkan och har tagit över mycket stora partier.
Fått hem Dicotex från Tyskland som jag tänkte använda men jag behöver lite tips på hur jag ska göra för att få bäst effekt.
När bör jag bespruta? Temp? Väderlek?
Ska toppdressa hela gräsmattan efter behandlingen och stödså hela, och lite extra där jordrevan försvinner .