Jag har ett skymningsrelä som styr belysningen på garagefasaden, och ett nexa med fjärrkontroll och timer som styr den på huset. Jag skulle vilja att skymningsrelät ska styra allt så lamporna blir synkade och att jag slipper ställa om tiden varje vecka nu när det blir mörkare och mörkare. Jag provade nexas egna relä men blev inte alls nöjd. Så jag skulle behöva ha nån sändare som man kan koppla direkt på garagets belysning som fungerar. Har ni nåt förslag?
Fjärrmottagare LCMR-1000 är det som sitter på huset.