Hejsan!

Håller just nu på att slita ut ett gammalt golv på våran ovanvåning för att lägga nytt.

Det befintliga golvet kan vara 10-15 år gammalt har inga papper på detta dock.

Nu till min fråga:

Under golvet ligger idag ett befintligt golvfoam.

Kan jag använda detta eller ska jag köpa nytt?

Vet att det är små pengar i det stora hela men varför slänga ut hundra lappar om jag kan nytia det?
 
S
År det helt så varför inte återanvända det , kan var lite tilltryckt på några ställen , använd sunt förnuft och se
hur det ser ut
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.