P Pada5 #1 Medlem · Skåne · 56 inlägg 19 apr 2018 13:13 Pada5 Medlem Skåne 56 inlägg 19 apr 2018 13:13 #1 Hejsan! Håller just nu på att slita ut ett gammalt golv på våran ovanvåning för att lägga nytt. Det befintliga golvet kan vara 10-15 år gammalt har inga papper på detta dock. Nu till min fråga: Under golvet ligger idag ett befintligt golvfoam. Kan jag använda detta eller ska jag köpa nytt? Vet att det är små pengar i det stora hela men varför slänga ut hundra lappar om jag kan nytia det?
Hejsan! Håller just nu på att slita ut ett gammalt golv på våran ovanvåning för att lägga nytt. Det befintliga golvet kan vara 10-15 år gammalt har inga papper på detta dock. Nu till min fråga: Under golvet ligger idag ett befintligt golvfoam. Kan jag använda detta eller ska jag köpa nytt? Vet att det är små pengar i det stora hela men varför slänga ut hundra lappar om jag kan nytia det?
S skutten11 #2 Bannad · 1 481 inlägg 19 apr 2018 16:18 skutten11 Bannad 1 481 inlägg 19 apr 2018 16:18 #2 År det helt så varför inte återanvända det , kan var lite tilltryckt på några ställen , använd sunt förnuft och se hur det ser ut
År det helt så varför inte återanvända det , kan var lite tilltryckt på några ställen , använd sunt förnuft och se hur det ser ut