Då var man äntligen klar med badrummet då, efter närmare ett halvår.
Eftersom min kamera är från 1800 talet så blir inte bilderna något vidare, men kommentera gärna ändå.
DSCF0113.JPG

DSCF0108.JPG

DSCF0156.JPG

DSCF0159.JPG

DSCF0165.JPG

DSCF0170.JPG

Ser snyggt ut och ser ut att vara väl utfört.
Reagerade direkt på snyggt avslut mot tak och fina hörn :)
Har sett "skräckexempel" på hörn och avslut men detta var kanon.
Expert?
;)

Är personligen inne på vitt bad/duschrum samt mörkt golv.

Nja, expert är nog att överdriva lite, förutom ett köksgolv så har jag aldrig kaklat innan.

Cyrix skrev:
Nja, expert är nog att överdriva lite, förutom ett köksgolv så har jag aldrig kaklat innan.
Inte illa alls, tvärtom!!!
Har sett badrum av "experter" (med många års yrkesvana), som ser ut som skit.
På ren svenska.
Gör alltid "mina" kaklingar själv, då blir det välgjort och ser snyggt ut ;)

Det där va nice, har nyss rivit hela mitt badrum, imån ska ja slå upp lite spånskivor.. sen ska en firma få göra resten fördmoligen klart om några veckor.. ;D

Wodie skrev:
Det där va nice, har nyss rivit hela mitt badrum, imån ska ja slå upp lite spånskivor.. sen ska en firma få göra resten fördmoligen klart om några veckor..  ;D
Inge gips???

Severus skrev:
[quote author=Wodie link=1140990904/0#9 date=1140994654]Det där va nice, har nyss rivit hela mitt badrum, imån ska ja slå upp lite spånskivor.. sen ska en firma få göra resten fördmoligen klart om några veckor.. ;D
Inge gips???[/quote]

jojo lugna ner dig, :D ska ha spånskiva på ett ställe, ska se om ja får in en bild. går ej, dom är för stora...

Du ser på bilden så från taket går de ner som en "frykant" där de går lite keblachs. å i taget ska de stitta panel. å de ska de även göra runt om den där "fyrkanten" , därför spånskiva.

Blev skit kasst men lärde så ja fick in bilden... kanske syns lite..

• take.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
C
Wodie skrev:
Det där va nice, har nyss rivit hela mitt badrum, imån ska ja slå upp lite spånskivor.. sen ska en firma få göra resten fördmoligen klart om några veckor.. ;D
He he, så där tänkte jag också 6 månader innan allt blev färdigt. ;)

cpalm skrev:
[quote author=Wodie link=1140990904/0#9 date=1140994654]Det där va nice, har nyss rivit hela mitt badrum, imån ska ja slå upp lite spånskivor.. sen ska en firma få göra resten fördmoligen klart om några veckor.. ;D
He he, så där tänkte jag också 6 månader innan allt blev färdigt. ;)[/quote]

Jaja, men du gjorde det själv?, vi har ju fått tider å massa när de är klart..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.