Nu har sista entreprenören packat och åkt, och alla tillstånd och intyg börjar hamna på plats. Jag har fått en källargrund grävd ner till permafrostens djup. Jag har fått ett tak med vind och snölast. Som sträcker sig ner från Bottenhavet och hukar i stormen. Jag har fått ett avlopp i en betongkasun på 12 ton. Äntligen är allt klart och på plats . Men en sak återstår. Jag ska sätta upp skylten att jag äger denna fastighet och ingen tjänsteman äger tillträde i 100-år. Lycka till med era projekt och farväl till forum. Med vänliga hälsningar, PerOF

???

Gratulerar ??

Krilleman
Grattis till det enda huset i världen som kommer vara i nyskick ytterligare 100år.

:thumbup:

• Gilla
osiris och 1 till
  • Laddar…
Inte illa. Grattis. Färdigbetalt också. Då är du bland de få som inte har lån på fastigheten (i alla fall i sthlm). :thumbup:

Grattis PerOF!
Men min erfarenhet är en annan: Just nu trodde att du var klar, det är DÅ du kommer på att du skulle vilja fixa en grej till, men är lite osäker på hur man gör...
Välkommen tillbaka snart!

...och det är nu när du är klar som du har massor med erfarenhet att dela med dig av till andra. T.ex. på byggahus :-)

• Gilla
kallun
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.