Om man ska plugga ett koppling, i mitt fall ändan på en Vatette fördelare, finns det regler kring antal varv man ska dra åt? Eller drar man bara till det stummar och verkar bli tätt? Med klämring har de ju tydliga regler på antalet varv, men jag upplever att pluggen tar det stopp nästan direkt. Så att dra t.ex. 1 1/4 varv kändes inte rimligt.
Jag har pluggat förr och det gick bra ändå utan att övertänka, men tänkte om man ska försöka göra helt enligt instruktioner (som jag inte hittade).