Hej Jag står i färd att köpa en begagnad Viking 30 smalspis som är toppansluten och tillverkad före 2017, jag önskar konvertera om den till bakanslutning. Tyvärr har Josef Davidssons inte någon lagerhållning av dessa delar på spisar från innan 2017, så vad jag söker är denna del "reservdelslista del 2, sprängskiss viking 30, (nr 18 rökgaslock (bak) 10-0030255)
Så min fråga är det någon som konverterat en Viking 30 tidigare än 2017 från bakansluten till toppansluten och har delarna kvar?
mvh leif
Så min fråga är det någon som konverterat en Viking 30 tidigare än 2017 från bakansluten till toppansluten och har delarna kvar?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
mvh leif
Undrar hur det gick för dej.
Jag har precis köpt en äldre viking 30 men skulle vilja göra om den från bakanslutning till toppanslutning men det ska tydligen inte gå att använda den nya satser som de säljer till dessa spisar.
Jag har precis köpt en äldre viking 30 men skulle vilja göra om den från bakanslutning till toppanslutning men det ska tydligen inte gå att använda den nya satser som de säljer till dessa spisar.
Tack då ska ja göra det 👍😃