Ska bygga uterum med pulpettak i 8 graders lutning (planja trend) som läggs ann mot husvägg.
Problemet är att jag endast har 57 cm mellan fönstret som sen blir utgång och övervåningens låga fönster.
Hur nära övre fönsterbräda man lägga taket? Vill komma så nära som möjligt.
Hur högt upp bakom panelen ska ståndsskivan vara och hur hög ska den vara totalt?
Snözoon 3.
Vilsen hemmasnickare