Vi har haft problem med avloppslukt i badrummet. Jag lossade toaletten för att undersöka och ser att den sitter i ett avloppsrör med innerdiameter 120mm. Toalettensanslutning är standard för 110mm vad jag kan se och detta förklarar ju troligen varför det kommit upp lukt. Tyvärr är avloppsröret kapat 5mm över golvet. Finns det några tips på hur jag löser detta?
 
Krilleman
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.