Hej!


Jag funderar på vad jag kan skaffa för utrustning för att styra min värmepump över wifi/nätet.

Det är en CS-CZ9SKE med tillverkningsdatum 2016-09.

Tacksam för råd. Svårt att veta vad som funkar med alla alternativ på nätet :)

Mvh/Mattias

Mvh/Mattias
 
  • Panasonic CS-CZ9SKE värmepump installerad på vägg ovanför blommigt tapetserad vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
ClasseClas
Köp en original wifimodul i första hand som den som @Handyman 1 länkar till. Då är det störst chans att det kommer att funka över tiden. Smidigt när den går att bygga in + strömförsörjning från innerdelen. Kolla med din installatör vad dom rekommenderar.

Jag har något liknande till mina Daikinpumpar. Funkar utan problem. Fjärrkontrollerna används nästan aldrig.
 
  • Gilla
Mattias1457
  • Laddar…
Tack för svar! Jag köper och testar!
 
M Mattias1457 skrev:
Tack för svar! Jag köper och testar!
Hej, fick du denna att fungera med CZ9SKE?
 
M mstendah skrev:
Hej, fick du denna att fungera med CZ9SKE?
Yes, funkar bra hittills!
 
M Mattias1457 skrev:
Yes, funkar bra hittills!
Tack, jag fick den också att fungera. Tyvärr vill den inte hållas kvar på WiFin. Jag bootar routern automatiskt varje morgon kl 05:00 och då kopplar den upp sig men droppar sedan av igen efter någon timme.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.