Hej!
Jag funderar på vad jag kan skaffa för utrustning för att styra min värmepump över wifi/nätet.
Det är en CS-CZ9SKE med tillverkningsdatum 2016-09.
Tacksam för råd. Svårt att veta vad som funkar med alla alternativ på nätet
Mvh/Mattias
Mvh/Mattias
Jag funderar på vad jag kan skaffa för utrustning för att styra min värmepump över wifi/nätet.
Det är en CS-CZ9SKE med tillverkningsdatum 2016-09.
Tacksam för råd. Svårt att veta vad som funkar med alla alternativ på nätet
Mvh/Mattias
Mvh/Mattias
Verkar som att denna är kompatibel vad jag förstår iaf
https://varmepumpesalg-webshop.dk/wifi-styring-121/panasonic-wifi-modul-cz-tacg1-p192
https://varmepumpesalg-webshop.dk/wifi-styring-121/panasonic-wifi-modul-cz-tacg1-p192
Köp en original wifimodul i första hand som den som @Handyman 1 länkar till. Då är det störst chans att det kommer att funka över tiden. Smidigt när den går att bygga in + strömförsörjning från innerdelen. Kolla med din installatör vad dom rekommenderar.
Jag har något liknande till mina Daikinpumpar. Funkar utan problem. Fjärrkontrollerna används nästan aldrig.
Jag har något liknande till mina Daikinpumpar. Funkar utan problem. Fjärrkontrollerna används nästan aldrig.
Tack för svar! Jag köper och testar!
Klicka här för att svara
