Bara jag som funderar när en firma kommer och målar en hel by? Är det nionde kompaniet ni anlitat?
Men det är klart, nu kommer ni i alla fall ha nåt att prata om i byn framöver.
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Nu har jag pratat med konsumentrådgivningen och vi kommer kräva att köpet hävs. Jag behöver inte ge dem en andra chans att fixa det och jag kan kräva att de betalar tillbaka utläggen jag gjort för färg. Hade en annan målare här och kollade och även han kunde konstatera brister som tyder på att jobbet inte är fackmannamässigt utfört. Vi får se vart detta tar vägen. Har inte fått faktura än vilket är märkligt, de brukar ju vara snabba på det. Undra hur han tar det när han inser att han inte kommer få betalt...? Usch, hoppas inte det blir aggressivt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.