Nu har jag pratat med konsumentrådgivningen och vi kommer kräva att köpet hävs. Jag behöver inte ge dem en andra chans att fixa det och jag kan kräva att de betalar tillbaka utläggen jag gjort för färg. Hade en annan målare här och kollade och även han kunde konstatera brister som tyder på att jobbet inte är fackmannamässigt utfört. Vi får se vart detta tar vägen. Har inte fått faktura än vilket är märkligt, de brukar ju vara snabba på det. Undra hur han tar det när han inser att han inte kommer få betalt...? Usch, hoppas inte det blir aggressivt.