Hej

har efter mycket om och men fått ett mindre takarbete slutfört. Firman som vi anlitade heter SO Tak & Bygg, och jag vill bara avråda andra från att anlita dem. Arbetet de utförde var det i och för sig inget fel på (vad jag kan bedöma, svaret får jag väl först om några år), men dessvärre uppfyllde de de flesta fördommarna om krångliga hantverkare. Betydligt fler dagar gick åt att ringa och försöka få hit dem, förklara för hantverkare som kom hit vad de skulle göra (varpå de konstaterade att de inte hade rätt verktyg eller material med sig), ringa och tjata igen osv, än att faktiskt utföra arbetet. Som tur var är min fru föräldraledig och därmed hemma om dagarna, i annat fall hade det varit en katastrof.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.