Nu börjar snön smälta i mälardalen. När snön smälter blir man påmind om att man måste fixa till tomten, också!

Därför undrar jag om det är någon som vet om man i Västeråsonrådet kan hyra en rotationslaser och avvägningsinstrument. Man vill ju inte få bakfall mot huset och inte heller ska tomten vara helt platt.
 
Robert_Maria skrev:
Nu börjar snön smälta i mälardalen. När snön smälter blir man påmind om att man måste fixa till tomten, också!

Därför undrar jag om det är någon som vet om man i Västeråsonrådet kan hyra en rotationslaser och avvägningsinstrument. Man vill ju inte få bakfall mot huset och inte heller ska tomten vara helt platt.

Ramirent eller cramo, det är väl bara o söka på typ eniro!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.