Nu börjar snön smälta i mälardalen. När snön smälter blir man påmind om att man måste fixa till tomten, också!
Därför undrar jag om det är någon som vet om man i Västeråsonrådet kan hyra en rotationslaser och avvägningsinstrument. Man vill ju inte få bakfall mot huset och inte heller ska tomten vara helt platt.