Hejsan!
Håller på att förlänga mitt hus med ca 4,5 m 1,5 vån. Över övervåningen uppe vid nocken har jag gjort ett lågt lutande tak som en terass. Har nu funderingar på att anlägga en gräsmatta där. Kanske lite långsökt men det skulle vara rätt coolt tycker jag. Funderar nu vad som krävs med tanke på tyngder, vatten och fukt, nån som har nått förslag?