Hej!
Jag köpte en viking 82 för några dagar sen och det saknas dock lite delar till den. Är det någon här som har en sådan som kan tänka sig ta lite bilder på den så jag ser hur den ska se ut?

Saknar spjäll på rökgasröret, kokplatta , askkopp och sedan har jag fått höra att det skall vara en plåt längst upp mot kokplattan som jag gärna skulle vilja veta hur den ska se ut så jag kan bygga en ny!

Mvh Affe
 
  • Gilla
Stefan Brisme
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.