Håller på att bygga ut en timmerstuga.
Kommer sätta ångspärr i utbyggnaden. Men kommer först efter vintern kunna bygga färdigt och dra in värme. Vet att det är rekommenderat att ha ett hus med ångspärr uppvörnt.
Men kan det göra så mycket om det står en vinter utan värme och med bra ventilation i stugan.?