Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har en slänt i trädgården. Den är bara nån meter hög och kanske 15 meter lång.
Där växer mest en massa ogräs och tistlar.
Vi är inte intresserad av nåt stenparti osv utan vi skulle vara nöjda om vi fick ängsblommor eller nåt. Robotgräsklippare klipper både i över- och underkant så det ser rätt välskött ut ändå.
En del av jorden som är där är väldigt lerig. Blir väldigt kompakt och spricker när det torkar. Ser mer ut som betong än jord...
En tanke jag hade var att trimma ner det som går för att sedan kratta och täcka med presenning och på så vis få ihjäl ogräset och sedan så ängsblommor men ALLA förslag är välkomna.
Vad skulle ni göra? Hjälp en novis...