5 780 läst ·
24 svar
6k läst
24 svar
Ångest!!!
Sida 1 av 2
Jepp, världens psykologiska berg-och-dal-bana att köpa/bygga hus. ;D ??? ;D ??? ;D ;D... men det blir nog bra tillslut!
Största affären man gör i livet ofta är att köpa hus, skulle vara konstigt om man inte känner oro och ångest
Jag är säker på att du blir nöjd i slutändan!
mvh plexi
mvh plexi
Vi flyttar in i nya huset torsdag 28/4, alltså mindre än en vecka kvar. Puh...
Jag kan lova att jag har ont i magen varje dag och är allmänt nervös. Dock längtar jag ruskigt mycket oxå naturligtvis!
Lycka till Mulan, det kommer att gå bra!
Vad blev det för hus Mulan och vilken tomt?
Jag tycker det ända man går och funderar på är huset och dessa hiskliga summor det handlar om, Jag har ångest och vi har bara köpt tomten ännu. Undrar hur det kommer att bli när man väl ska skriva på kontraktet för huset.
Jag tycker det ända man går och funderar på är huset och dessa hiskliga summor det handlar om, Jag har ångest och vi har bara köpt tomten ännu. Undrar hur det kommer att bli när man väl ska skriva på kontraktet för huset.
Go with what your guts tells you!
Jag har lärt mig att man ska lita till sin intuition, känns det fel så ska man avbryta. Känns det pirrigt på ett bra sätt ska man fortsätta.
Och har ni redan vägt nackdelarna mot fördelarna och de sistnämnda vunnit så tycker jag ni ska skriva på!
Lycka till!
Jag har lärt mig att man ska lita till sin intuition, känns det fel så ska man avbryta. Känns det pirrigt på ett bra sätt ska man fortsätta.
Och har ni redan vägt nackdelarna mot fördelarna och de sistnämnda vunnit så tycker jag ni ska skriva på!
Lycka till!
OJOJOJ...blir inte av. I sista sekund blev det nej. Vi fick allt bra & så men en av oss ville inte till slut så då blev det att vi tackar nej nu. Känns pinsamt men vad skall man göra. :-[Betina skrev:
Ja, det blir inte av alls. Båda parter (alltså frugan & jag)är inte överrens om att Boråshållet är rätt
(även om detta skulle vara absolut bästa läget i Borås för oss & för andra med
).
Men jag ville
Kommer ändå följa hur det blir där , ni kommer ha ett toppenläge!!!
Skall säga att Myresjöhus var toppen, bygger jag annanstans så bygger jag gärna med dom och särskilt Boråskontoret tror inte vi hade blivit ett dugg missnöjda.
Men nu blir det inte så och nu får man ta tag i sig själv och leta efter annat i Gbg & Mölndal....
(även om detta skulle vara absolut bästa läget i Borås för oss & för andra med
Men jag ville
Kommer ändå följa hur det blir där , ni kommer ha ett toppenläge!!!
Skall säga att Myresjöhus var toppen, bygger jag annanstans så bygger jag gärna med dom och särskilt Boråskontoret tror inte vi hade blivit ett dugg missnöjda.
Men nu blir det inte så och nu får man ta tag i sig själv och leta efter annat i Gbg & Mölndal....