Hej jag e lite nyfiken hur man gör här. Tänker givetvis ej göra själv då jag vill det ska bli gjort ordentligt och jag har ej kunskap om rör och vatten direkt.
Detta element vill jag ska plockas bort men kopplas ihopa med ett rör ner så cirkulationen fortsätter givetvis. Men till den stora konstiga klumpen som sticker ut från röret vid golvet? Hur får man bort det? Hur löser dom detta ? Går det ta bort? Varför e den ens där?
Den står precis där en stolpe ska stå för avväxling så den måste liksom bort
har någon någon förklaring på detta?
Detta element vill jag ska plockas bort men kopplas ihopa med ett rör ner så cirkulationen fortsätter givetvis. Men till den stora konstiga klumpen som sticker ut från röret vid golvet? Hur får man bort det? Hur löser dom detta ? Går det ta bort? Varför e den ens där?
Den står precis där en stolpe ska stå för avväxling så den måste liksom bort
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Det ser ut att vara ett tvårörssystem byggt för självcirkulation. Du behöver inte koppla över något. Det är bara att plugga rören på lämpligt ställe.
Hmm jaså så det är ej så att det går vidare till annat element? Varken uppåt eller neråt? Så alla element har vars ett rör ? Eller vars två rättare sagt? En som går på vinden som grenar ut till varje element från ett huvudrör och ett från ett huvudrör under golvet?D Daniel 109 skrev:
Jag gissar att det är ett rör som går runt till alla element under golvet. Det där är änden på det.
Klicka här för att svara