Ska snart dra igång med bygget av hus, men först ska platten gjutas! (Nähä?! :

) Vi funderar nu på hur mycket markisolering som kommer behövas i plattan, då vi ska ha golvvärme i hela undervåningen...!? Och, är det någon som har en prisuppgift på detta? Vi bygger väster om sthlm, plattans storlek är 82 m2.