Ska snart dra igång med bygget av hus, men först ska platten gjutas! (Nähä?! ::) ) Vi funderar nu på hur mycket markisolering som kommer behövas i plattan, då vi ska ha golvvärme i hela undervåningen...!? Och, är det någon som har en prisuppgift på detta? Vi bygger väster om sthlm, plattans storlek är 82 m2.
 
Med golvvärme rekomenderar jag 300 mm cellplast under plattan. Tänk på ev tjälisolering.
 
Vi kommer att köra med 300mm isolering och den kostar 60:-/kvm inklusive moms för 100mm tjocklek.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.