Vi överväger köpa nyproduktion som är byggt av Bonorr, men har ingen tidigare erfarenhet av de som bolag.
Finns det någon här som köpt bostad byggd av Bonorr och som vill dela med sig av sina erfarenheter kring kvalitet på bygget och bemötande om det varit något som behövt fixas efter inflytt?
Tack på förhand.