Hej Lilla Sandra !

Jag tror ingen villaägare i Trångsund har gått minus på sin fastighet. Men tanken är väl att ni ska bo där ett antal år.Visst har väl alla lite ångest när man ska göra ett av sitt livs största affär, men du verkar kolla det mesta. Ps: Skolan har upp till årskurs nio.

/sokrates

Nu har vi kommit hem från tomtbesök r 2 :D ;D
Den här gången släpade vi med oss sambons föräldrar som blev lika förtjusta över tomten som vi - de tyckte absolut vi skulle slå till. :D På vägen hem tog vi en omväg förbi min mamma som bjöd på fika, och visade bilder från tomten (den här gången kom vi ihåg att ta med oss digitalkameran :D) och vår lilla kalkyl, hon var positivt ställd även hon.

Så nu är det bara att invänta bankens (FSB) dom .... ska nog ändå ringa Handelsbanken imorgon och boka tid, så har man iaf en Plan B om FSB skulle säga nej.

Sokrates: Hur kommer det sig att du känner till Trånkan så bra? :o

LillaSandra skrev:
Nu har vi kommit hem från tomtbesök r 2  :D  ;D
Den här gången släpade vi med oss sambons föräldrar som blev lika förtjusta över tomten som vi - de tyckte absolut vi skulle slå till.  :D  På vägen hem tog vi en omväg förbi min mamma som bjöd på fika, och visade bilder från tomten (den här gången kom vi ihåg att ta med oss digitalkameran :D) och vår lilla kalkyl, hon var positivt ställd även hon.

Så nu är det bara att invänta bankens (FSB) dom .... ska nog ändå ringa Handelsbanken imorgon och boka tid, så har man iaf en Plan B om FSB skulle säga nej.

Sokrates: Hur kommer det sig att du känner till Trånkan så bra?  :o
Vilke rolig avslutning på denna helg! 8)

Lycka till med banken o hoppas ni får er tomt.
;D

Ja, läget är viktigt! Men eftersom vi inte har råd att hosta upp 3.000.000 kr enbart för tomt så får vi ta det bästa läget vi har råd med - och då är Trångsund ett bra val tror jag nog. 8) Får vi bara ordning på tomten så tror jag nog att det blir en "guldgruva" - det är en underbar tomt! Säger alla som kikat på den! Bra utsikt iom att den är så högt placerad!

Hej Lilla Sandra !

Jag tror ni gör ett bra val om ni satsar på den tomten i Trångsund. Den ligger i ett redan uppvuxet område och läget och området är mycket bra. Sen som som jag skrev förut så vet jag att Trångsund är ett område som håller i längden.

Lycka Till !

/Sokrates

Tack för peppningen Sokrates! :)
Sånt behövs när man står inför ett av livets stora beslut ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.