881 läst ·
3 svar
881 läst
3 svar
Ändrad mail-adress
har du den gamla kvar och fungerar , maila iväg din nya till alla genom gruppmail , det går att skicka till flera i samma , genom att skriva adressen sedan ett komma nya adress komma osv
kanske finns i manualen hur man skickar till alla som finns i adressboken , inte säker där
kanske finns i manualen hur man skickar till alla som finns i adressboken , inte säker där
Moderator
· Stockholm
· 57 801 inlägg
Jag antar frågan gäller att få mail ändrad här på byggahus. Jag som moderator kan inte ändra din profil (tror jag) men du kan skicka mail till support@byggahus.se och be om ändring, kan också fungera att du rapporterar ditt inlägg här, ange önskad ändring i rapporttexten, den blir bara synlig för admin och oss som modererar.
Men mailadress kan man väl ändra själv under inställningar/kontaktinformation eller missförstår jag helt?H hempularen skrev:Jag antar frågan gäller att få mail ändrad här på byggahus. Jag som moderator kan inte ändra din profil (tror jag) men du kan skicka mail till support@byggahus.se och be om ändring, kan också fungera att du rapporterar ditt inlägg här, ange önskad ändring i rapporttexten, den blir bara synlig för admin och oss som modererar.
Klicka här för att svara