Jag har bytt mail-adress. Hur /var på vilket sätt kan jag meddela ändringen?
Tacksam för vägledning
 
L
har du den gamla kvar och fungerar , maila iväg din nya till alla genom gruppmail , det går att skicka till flera i samma , genom att skriva adressen sedan ett komma nya adress komma osv
kanske finns i manualen hur man skickar till alla som finns i adressboken , inte säker där
 
Jag antar frågan gäller att få mail ändrad här på byggahus. Jag som moderator kan inte ändra din profil (tror jag) men du kan skicka mail till support@byggahus.se och be om ändring, kan också fungera att du rapporterar ditt inlägg här, ange önskad ändring i rapporttexten, den blir bara synlig för admin och oss som modererar.
 
H hempularen skrev:
Jag antar frågan gäller att få mail ändrad här på byggahus. Jag som moderator kan inte ändra din profil (tror jag) men du kan skicka mail till support@byggahus.se och be om ändring, kan också fungera att du rapporterar ditt inlägg här, ange önskad ändring i rapporttexten, den blir bara synlig för admin och oss som modererar.
Men mailadress kan man väl ändra själv under inställningar/kontaktinformation eller missförstår jag helt?
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.