Jag har köpt en fjälltomt i Jämtland och planerar för ett husbygge. Detaljplanen tillåter endast en total byggyta på 100m2 samt endast ett plan. Vi har tittat på flera tillverkare och ett hus vi fastnat för är Anderstam Idre Fjäll.

Nu undrar jag om någon har erfarenheter av Anderstam Fjällhus? Jag kan inte hitta något om Anderstam då jag sökt på detta forum.

Jag kan tillägga att vi bor i Skåne och ska sköta projektet därifrån. Blir sannolikt så att vi satsar på nyckelfärdigt och totalentreprenad - blir svårt annars.

Har någon tips på andra fjällhusleverantörer tas detta tacksamt emot. Är husägare men aldrig byggt ett nytt hus och är således nybörjare på detta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.