20 284 läst ·
21 svar
20k läst
21 svar
Amerikanska verandamöbler!
Kanske den här (om den ska hänga från taket, annars skulle jag gå på gungstolen från bilden), inte för att den är med i den filmenMatildaSofia skrev:
MVH

Ja, visst var den läcker
och precis så där fantastiskt enkel (nästan 'simpel'), men ändå utsökt :-*
MVH//Christina.
MVH//Christina.
Byggimpert!!!
är du den största guden här eller vad--- du får alla mina röster... ;D 
En sådan vill jag också ha nu..
Men, måste man köra en sort rakt av, eller kan man blanda stolar/soffor. Det är väl charmigt?
En sådan vill jag också ha nu..
Men, måste man köra en sort rakt av, eller kan man blanda stolar/soffor. Det är väl charmigt?
Självklart....... så både kan och skaMatildaSofia skrev:
Du vill väl inte att just din veranda ska se ut som en av sidorna ur reklambladet från möbelaffären på orten
MVH//Christina.
Du har rätt igen... 
Om du ska ha amerikanska verandamöbler måste du ju ha en Adirondack chair, urtypen av alla amerikanska verandamöberl!
Här kommer lite exempel på hur det ska se ut ;D

I sverige säljer Folkhemmet en variant av adirondack stolar, kika in på www.folkhemmet.com. Jag såg också en annons för en affär på karlaplan i stockholm som sålde ut 2:a handssortering av vitmålade stolar inkl fotpall för 995 SEK! Jag är själv på jakt efter amerikanska verandamöbeler till vårt kommande hus. Uppdatera oss gärna på hur det går för dig i jakten!
Här kommer lite exempel på hur det ska se ut ;D

I sverige säljer Folkhemmet en variant av adirondack stolar, kika in på www.folkhemmet.com. Jag såg också en annons för en affär på karlaplan i stockholm som sålde ut 2:a handssortering av vitmålade stolar inkl fotpall för 995 SEK! Jag är själv på jakt efter amerikanska verandamöbeler till vårt kommande hus. Uppdatera oss gärna på hur det går för dig i jakten!
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Så bor huvudpersonerna i det amerikanska presidentvalet
Artikelkommentarer -
Hej är på jakt efter verktyg för spetsning av stakar/pålar Amerikanska lumberjacktool jag håller på att kollar pris finns det verktyg på närmre håll?
Byggmaterial & Byggteknik -
Planterat amerikanska blåbär för nära - åtgärd?
Häckar, Buskar & Träd